فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: کارکنان پدافند هوایی با رصد کامل تمامی تحرکات هوایی، آمادگی مقابله با هرگونه تهدید احتمالی را دارند.
به نقل از اخبارویژه  از بندرعباس، امیر سرتیپ ‌قادر رحیم‌زاده‌ فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) از مراکز فرماندهی و کنترل و تعدادی از سامانه‌های مختلف پدافند هوایی در منطقه عمومی بندرعباس و جزایر خلیج فارس بازدید کرد.

امیر رحیم‌زاده در این بازدید اظهار داشت: امروز به‌لطف خداوند متعال، دلیرمردان پدافند هوایی با هوشیاری کامل مأموریت خطیر خود در حراست از آسمان جمهوری اسلامی ایران را با آمادگی کامل به انجام می‌رسانند.
وی افزود: کارکنان متخصص و ولایت‌مدار پدافند هوایی، با رصد کامل تمامی تحرکات هوایی در منطقه، آمادگی مقابله با هرگونه تهدید احتمالی را دارند.

در این بازدید، عملکرد کارکنان و سامانه‌های مختلف مورد ارزیابی قرار گرفت و با ایجاد وضعیت‌های عملیاتی از طریق مراکز فرماندهی و کنترل منطقه، از آمادگی بالای یگان‌های گسترش‌یافته اطمینان حاصل شد.

برگزاری جلسه هماهنگی و هم‌افزایی با تعدادی از مسئولان نیرو‌های مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه هرمزگان، از دیگر برنامه‌های امیر سرتیپ رحیم‌زاده در این بازدید بود.

تعدادی از مسئولان قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص)، نیروی پدافند هوایی ارتش و فرماندهان یگان‌های پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مستقر در منطقه، وی را همراهی کردند.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *