عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم در موافقت با وزیر پیشنهادی اقتصاد گفت: به عنوان یک معلم اقتصاد می‌گویم بهتر از خاندوزی در اقتصاد اسلامی نداریم و او می‌تواند در سیاست‌گذاری‌های اقتصادی بسیار موثر باشد.

به نقل از اخبارویژه ، مهدی طغیانی روز یکشنبه در موافقت با وزیر پیشنهادی اقتصاد، گفت: سید احسان خاندوزی در طول ۱۴ سال در مرکز پژوهش‌های مجلس تلاش‌های زیادی کرده و ۱۵۰ گزارش نظارتی مجلس را تدوین کرده است. همکاری خاندوزی در قوانین، لوایح و طرح‌های مصوب شده در مجلس نقش پررنگ داشته و علاوه بر این ۳۷ مقاله پژوهشی دارد و کلیدواژه این مقالات اسلام، عدالت و اقتصاد اسلامی است. به عنوان یک معلم اقتصاد باید بگویم بهتر از او کسی که بتواند به اقتصاد اسلامی مسلط باشد، در کشور نداریم.

نماینده مردم اصفهان افزود: به عنوان معلم کوچک اقتصاد شهادت می‌دهم که ایشان هم در اقتصاد اسلامی و هم در سیاست‌گذاری‌های اقتصادی می‌تواند بسیار موثر باشد. وزارت راه و یا وزارت جهاد کشاورزی نیازمند وزرایی با تجربه دارد. وزارت اقتصاد انسجام فکری و نظری می‌خواهد که خوشبختانه خاندوزی از آن برخوردار است.

طغیانی ادامه داد: خاندوزی نگاه ویژه‌ای به تحریم‌ها داشته و تاکنون چندین جلسه در این زمینه برگزار کرده است. شهادت می‌دهم او هم جوانی توانمند و متعهد و هم فردی متخصص است.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *