مرتضی زمانی مدیر عامل پارس تایر زمانی در گفتگو با خبرنگاران گفت : سالهاست که در مدیریت بخش‌های فروش در صنعت لاستیک کشور فعال هستیم و خوب می دانیم که اعتماد مشتریان اصلی ترین عامل در موفقیت ماست .

به گزارش اخبار ویژه، امیر علی فیروزی تنیسور نوجوان تهرانی یقینا سفیر مناسبی برای برند پارس تایر زمانیست و بر همین اساس می کوشیم در مسابقات ملی و بین المللی یار او باشیم چون یقینا همه ی ایران خانواده ی بزرگ پارس تایر زمانی است .

اعتماد به برندهای تولید کننده ی داخلی هچون ایران تایر ، کویر تایر و … نشان می دهد مردمان سرزمین ایران نیز صنعت ایرانی را عضو خانواده خود می دانند .

تنیسور نوجوان چپ دست تهرانی یقینا مشتری آینده ی خانواده ی بزرگ لاستیک ایران هست و ما نیز همراه او . دنیای بازاریابی و فروش تغییر کرده و امروزه کسانی موفق هستند که حواسشان به مشتریان بیشتر و بیشتر باشد مرتضی زمانی افزود : مسئولیت اجتماعی تمامی صنایع به شهروندان ایرانی رسالت ما را در حمایت‌هان از ورزشکاران کشور بیشتر می کند و باید مسئولیت اجتماعی از صنایع بزرگ تا صنایع خرد و کوچک رعایت شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − سه =