رئیس هیئت وزنه برداری خراسان رضوی تیشه به ریشه کراسفیت زده است
به گزارش اخبار ویژه، گلایه ها و دغدغه های چند تن از مربیان و باشگاه داران کراسفیت از عملکرد رئیس هیئت وزنه‌برداری خراسان رضوی و مطالبه کراسفیت کاران خراسان رضوی از مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در خصوص عدم حمایت رئیس هیئت وزنه برداری به روزهای اوج خود رسید . این در حالیست که مذاکراتی با مدیر کل ورزش و جوانان و مسئولان فدراسیون انجام شده است اما همچنان در باتلاق بی‌مهری دست و پا می‌زنند پای صحبت دغدغه‌های چند تن از مربیان و متولیان حفظ و توسعه کراسفیت خراسان رضوی نشستیم
مربی سابق تیم منتخب کراسفیت اعزامی به مسابقات کشوری با اشاره به فعالیت 250 باشگاه کراسفیت خراسان رضوی می گوید: در صورت حمایت هیئت کسب سکوهای قهرمانی در کشور دور از انتظار نخواهد بود ورزشکاران ما ا ز آمادگی کامل برخوردار هستند اعزام تیم کراسفیت بانوان و آقایان به مسابقات پیشکسوتان می‌تواند برای ورزشکاران انگیزه و برای استان افتخار کسب کند یاس و ناامیدی در میان ورزشکاران موج می‌زند و این دغدغه‌ها و نگرانی‌ها نه تنها در شهرستان مشهد بلکه در سایر شهرستان‌ها به اوج خود رسیده است. چرا رئیس هیئت وزنه برداری استان با ما این گونه بازی می‌کند؟ در لفظ حمایت می‌کند اما در عمل هیچ و هیچ…. امیدواریم مدیر کل ورزش و جوانان و فدراسیون درد و دل های ما را گوش دهندو در این خصوص راهکار پیدا کنند و ما را زیر چتر حمایتی خود قرار دهند. اگرچه این روزها پیام‌های خوشی از سوی این عزیزان به گوش می‌رسد اما زمان برای ما بسیار مهم است.


حسن اسدی افزود:با برگزاری دوره‌های آموزشی و مربیگری کراسفیت در خراسان رضوی ۲۰۰ میلیون تومان به خزانه هیات وزنه برداری استان به صورت خالص واریز شده است، این در حالیست که رییس هیات یک ریال کمک مالی به کمیته کراسفیت نمی‌کندو عدم اعزام تیمها به مسابقات کشوری را کمبود بودجه عنوان می کند.
وی ادامه داد: روزهای خوش کراسفیت در استان پر کشیدرئیس هیئت وزنه برداری تیشه به ریشه کراسفیت خراسان رضوی زده است عدم برگزاری مسابقات استانی، عدم حمایت از اعزام تیم‌های بانوان و آقایان به مسابقات کشوری پیشکسوتان و تهدید باشگاه داران به عدم تمدید مجوز باشگاه در صورت برگزار نکردن مسابقات تعریف شده و اجباری هیات، از جمله بخشی از کراسفیت کاران است.
وی به موضوع دیگر اشاره می‌کند و می‌گوید: ورزشکاران حرفه‌ای ما مهاجرت کرده و در قالب تیم‌های سایر استان‌ها در رقابت‌ها و مسابقات کشوری حضور پیدا می‌کنند.
اسدی به ارسال ۵۰۰پیامک ارسال شده مربیان و ورزشکاران به رییس هیات وزنه برداری اشاره و گفت:چه کسی پاسخگوی حقوق ورزشکاران کراسفیت استان خراسان رضوی است؟؟؟
جناب مسئول محترم هیأت وزنه‌برداری: مسابقات پیشکسوتان کشور در حال برگزاری است و استان خراسان رضوی علی‌رغم وجود تعداد زیاد ورزشکاران توانمند به علت عدم برگزاری مسابقات انتخابی توسط شما در این مسابقات نماینده ندارد!!!!
استان خراسان رضوی استانی است که در تمامی مسابقات سالهای گذشته،در زمانی که این رشته نوپا بوده و ساز و کار کمتر تشکل یافته‌ای داشته در تمامی مسابقات کشوری حضور فعال و قدرتمندی داشته است؛چرا در این مسابقه‌ی مهم غایب است؟؟
ورزشکاران پیشکسوت استان از ابتدای امسال با هدف حضور قدرتمند در مسابقات کشوری پیشکسوتان تمرینات سنگین داشته‌اند چه کسی پاسخگوی وضعیت فعلی است؟؟؟
آیا وظیفه‌ی هیأت وزنه برداری استان صرفا برگزاری دوره های آموزشی و کسب درآمد هست یا برگزاری مسابقات و توجه به عملکرد ورزشکاران رقابتی هم جزء وظايف هيأت است؟

برنامه ي شما براي مسابقات كشوري كودكان و نوجوانان و مسابقه‌ی قهرمانی کشور که در هفته های آینده برگزار میشود برای استان خراسان رضوی که سابقه‌ی قهرمانی کشور در این مسابقات را در کارنامه‌ی خود دارد چیست؟؟چرا هیچ برنامه‌ای از طرف شما برای این مسابقات اعلام نمیشود؟؟؟
شما اگر توانمندی مدیریت و کمک به رشد این رشته‌ی پر طرفدار را در این استان پر از استعداد ندارید چرا قبول مسئولیت کردید و با زحمات ورزشکاران اینقدر بی‌تفاوت برخورد کرده‌اید؟؟؟
طی یک سال اخیر که شما به عنوان متولی کراسفیت شروع به فعالیت نموده اید چه دستاوردی برای کراسفیت استان خراسان رضوی داشته اید؟؟؟
محمد رضا خاکشور مربی تیم پیشکسوتان خراسان رضوی می‌گوید : سال گذشته با حضور چهره های مطرح استان از جمله: امیر اذریان«ریبس هیات ورزش های همگانی استان» سهراب ازاد«رییس انجمن کراسفیت کشور» مسابقات استانی را پرشور با نشاط و مفرح برگزار کردیم و به نتایج قابل توجه ای دست پیدا کردیم.
رییس هیات وزنه برداری در صحبتی عنوان کرده است: همان نفرات برتر گذشته را اعزام کنید در حالی که قهرمانان گذشته در مرز آمادگی نیستند و ما ورزشکاران حرفه ای را تربیت و پرورش دادیم که قادر هستند سکو بدست بیاورند چرا باید بدون برگزاری مسابقات استانی شایسته پروری نکنیم ؟
وی ادامه داد :ورزشکاران در هنگام برگزاری رقابت‌های استانی و کشوری با تجربه و آب دیده می‌شوند اگر مسابقات برگزار نشود و تیم اعزام نشود انگیزه ورزشکاران به فنا خواهد رفت.


خاکشور ادامه داد : درد ودل ما را بشنوید و ما را درک کنید این مربیان بیش از ۸ سال است که بهترین لحظات عمر خود را وقف ورزش کردند.صحیخ نیست جفا ببینند.
امیر ارسلان ظفر آنلو در این گفتگو می‌گوید: مربی پیشرفت و توسعه ورزشکاران را می‌خواهد و نقش سوپاپ اطمینان را بازی می‌کند ورزشکار چشم به توانایی‌های مدیریتی مربی‌اش دارد کوچک‌ترین خواسته مربی برگزاری مسابقات استانی و اعزام تیم به مسابقات کشوری است .
وی اضاقه کرد:جا دارد که مدیر کل ورزش و جوانان به طور جدی وارد گود شود .نگرانی و دغدغه ماعدم اعزام تیم‌های کراسفیت به مسابقات کشوری پیشکسوتان به میزبانی تهران است.رشد، توسعه،فراگیری ، استعدادیابی ایجاد روحیه و انگیزه وظیفه مربیان کراسفیت است اما آیا مقام‌های عالی هیئت نقشی در این توسعه یافتگی ندارند ؟
الهام ترکی مربی و عضو کمیته داوران فدراسیون ، مدرس و دارای پنل داوری مسابقات کشوری می‌گوید: کراس فیت بانوان سرنوشتی تاسف بار و نگران کننده ای را طی می کند.جایگاه کراسفیت بانوان در سطح کشور علیرغم افتخاراتی که در گذشته کسب کردیم در کشور متزلزل شده است.تیم کراسفیت کودکان و نوجوانان اعزام نشد و فقط من به عنوان داور ازسوی فدراسیون دعوت به همکاری شدم.خیلی از بانوان به سمت رشته های دیگر سوق پیدا کرده اند و ورزشکاران خود را از دست دادیم

مجید خروشی

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *