شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی با انتشار پیامی ویدئویی لاف‌زنی صهیونیست‌ها در خصوص حمله زمینی به غزه را به استهزاء گرفت.
به نقل از اخبارویژه، «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با انتشار یک کلیپ ویدیویی با کنایه خطاب به رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام کرد: ارتش شما کجاست؟ ماشین های زرهی شما کجا هستند؟

سرایا القدس، در ادامه این ویدئو با کنایه خطاب به اشغالگران قدس تاکید کرد: صدها ساعت در مرزهای غزه منتظر شما بودیم!

این پیام حدود یک هفته بعد از آن منتشر شده که عملیات روانی و بلوف ارتش رژیم صهیونیستی درخصوص حمله زمینی به درون خاک غزه با وجود همراهی رسانه‌های غربی، در رسیدن به اهداف خود ناکام ماند.

فرماندهی اتاق عملیات مشترک گرو‌ه‌های مقاومت در غزه جمعه قبل در بیانیه‌ای جوسازی‌های رژیم صهیونیستی درباره آماده شدن برای حمله زمینی به غزه را جنگ روانی توصیف کرده و گفت: «ارتش رژیم اشغالگر تلاش داشت توهم شروع یک کارزار زمینی را ایجاد کند».
«زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی نیز شامگاه چهارشنبه با اشاره مقاومت گروه‌های فلسطینی در برابر به‌روزترین تسلیحات آمریکایی، گفت که پس از گذشت هفتاد سال از روز مصیبت فلسطینیان،‌ دشمن در تنگنایی بی‌سابقه قرار گرفته است.

این در حالی است که «ابوحمزه» سخنگوی نظامی «سرایا القدس» به دشمن صهیونیست هشدار داده بود که «اگر در فکر عملیات زمینی باشد، این نزدیک ترین مسیر برای رسیدن به پیروزی مقاومت است».

«ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های قسام نیز در بیانیه‌‎ای خطاب به صهیونیست‌ها در این زمینه گفته بود:«قطعاً ورود زمینی دشمن به هر نقطه‌ای از نوار غزه، فرصتی مناسب برای هلاکت و اسارت شمار بیشتری از نیروهای دشمن خواهد بود و ما آماده‌ایم به‌یاری خداوند درسی فراموش‌نشدنی به دشمن بدهیم».

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *