به گزارش اقتصاد کشور به نقل از ایرنا؛ مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز شنبه – دوم تیرماه – وارد فرودگاه سنندج شد و پس از استقبال از سوی حامیان خود در جمع خبرنگاران گفت: در خدمت مردم کردستان هستم و ان شاالله اگر موفق شوم، مشکلاتی که اکنون در کردستان و مناطق محروم وجود دارد را حل و فصل می کنم.

وی تاکید کرد: کُرد و عرب و همه کسانی که در این کشور زندگی می کنند بر اساس شایستگی باید جایگاه خود را داشته باشند، کشور را مردم ایران و شایستگان باید درست کنند نه فقط یک گروه و یک جناح و یک دسته.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در مورد مناظرات در صدا و سیما هم گفت: در این مناظرات چند نفر در مقابل یک نفر بودند.

پزشکیان در پاسخ به این سوال که آیا تا آخر در انتخابات می ماند، بیان کرد: مگر قرار است نمانم. این سوال را باید از بقیه نامزدها بپرسید که آیا می مانند.

وی در مورد برنامه خود برای مناطق مرزی هم اظهار داشت: اولویت من از بین بردن بی عدالتی و تبعیض در جامعه چه از نظر جنسیتی، اشتغال و صنعت است، این وضعیت اگر از بین برود می توانیم رفاه ملی ایجاد کنیم و ایران و عزت ایران را به جایی برسانیم که به جای اینکه جوانان ایران آرزو کنند به کشورهای دیگر بروند کشوری بسازیم که دیگران آرزو کنند اینجا بیایند.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *