۹۹/۱۰/۱۷
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش ۱۲۰ هزار تومانی قیمت نسبت به روز گذشته ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

اقتصاد کشور،بنابر گزارش ایرنا، ساعت ۱۴ و ۱۰ دقیقه امروز (چهارشنبه) ارزش سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید، سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و۴۰۰ هزار تومان، ربع سکه چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی هم در برابر دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فروخته شد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۹۵ هزار تومان و هر مثقال طلا به بهای پنج میلیون و ۱۸۹ هزارتومان رسید.

انس جهانی طلا نیز امروز به قیمت یک‌هزار و ۹۵۷ دلار و ۷۲ سنت فروخته شد.
بررسی‌ها نشان می‌دهد، هفته‌های گذشته قیمت سکه و طلا متأثر از بازار ارز روند کاهشی داشت و نوسان ارزی و سیر نزولی قیمت ارز روی بازار طلا موثر بود.

همچنین کاهش نرخ اونس جهانی طلا نیز باعث افت قیمت طلا و سکه شده و کارشناسان افت بیشتر اونس جهانی طلا در هفته‌های آینده را پیش بینی کرده‌اند.

علاوه براین انتظار می رود با آغاز توزیع واکسن کرونا و بهبود شرایط اقتصادی در ماه‌های آینده، میزان استقبال از طلا به عنوان ابزاری برای سرمایه‌گذاری کاهش پیدا کند

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *