به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در حوزه سرمایه‌گذاری بین‌المللی، مدیر عامل پارک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی پرسیا در شهر مسکو پایتخت فدراسیون روسیه، جناب آقای دنیس زاخاروف به توضیحاتی در مورد این پروژه خاص که صرفاً برای شکوفایی اقتصادی بین ایران و روسیه ایجاد شده پرداختند.

پارک صنعتی پرسیا با معافیت ۱۰ ساله از مالیات برای فعالین اقتصادی و تولیدی ایرانی، اولین و مهمترین اقدام مشترک شکوفایی اقتصادی فی ما بین کشورهای ایران و روسیه است.

این پارک با مساحت ۴۴ هکتاری در کنار فرودگاه شرمیتووا مسکو بی شک بزرگترین هاب اقتصادی و صنعتی ایران و روسیه در راستای صادرات و واردات متقابل ، و گسترش هم افزایی ها در گسترش کریدور شمال به جنوب می‌باشد.

در این پروژه امکانات فوق العاده ایی همچون مراکز لجستیک، انبارها، مکانی برای تولیدات و تاسیسات صنعتی سبک، دفاتر، نمایشگاه ها ی دائمی، اتاق های کنفرانس، آپارتمان ها، امکانات ورزشی و تفریحی و تمامی زیرساخت های لازم ، به علاوه به روز ترین تکنولوژی ها در حوزه هوش مصنوعی ، انبارداری هوشمند ، ردیابی هوشمند بار در تمامی مسافت خود و غیره گنجانده شده است.

و همچنین قابلیت ایجاد مسیر چند جانبه برای محموله های ترانزیتی از هند، ایران و سایر کشورهای خلیج فارس با طی مسافت کلی از سنت پترزبورگ تا بندر بمبئی.

در پارک صنعتی پرسیا کلیه امکانات برای حضور شرکتهای عمرانی ایرانی در ساخت و ساز این مجموعه دیده شده.همچنین علاقه مند هستیم بانک ها و بیمه های ایرانی برای افزایش گردش مالی بین دو کشور در پارک صنعتی مستقر شوند.

همواره بر این اصل استوار بوده و هستیم که جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران مهمترین دوست و هم پیمان فدراسیون روسیه هستند ، و ما علاقه مندیم سهم محصولات ایرانی در بازارهای روسیه بسیار بیشتر باشد.
خداوند حافظ ملت های روسیه و ایران باشد .
persiapark.ir

با احترام ،
مدیر اجرایی شهرک صنعتی پرسیا
دنیس آلکساندروویچ زاخاروف

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *