مازیارخویشوند مدیرکمیته ورزشکاران و هنرمندان جوانان آینده نگر طهران در نشستی با دکتر مجید مختاری در راستای بررسی سلامت جسمانی ورزشکاران و هنرمندان سینما و تلویزیون اقدامات لازم را اتخاذ نمونند
آزمایشگاه اتابک در سال 1398 باهدف ارائه خدمات با کیفیت آزمایشهای روتین و تخصصی در حوزه های تشخیص طبی،آسیب شناسی و خون شناسی تخصصی تاسیس گردیده است.
این آزمایشگاه مشتمل بر بخشهای پذیرش، نمونه گیری، بیوشیمی، خون شناسی،هورمون و ایمنی شناسی، مولکولی، میکروب شناسی، آنالیز مایعات ،انگل شناسی، انعقاد، سرولوژی و پاتولوژی میباشد که با بهره مندی از متخصصین صاحب نام و کادر فنی مجرب ، علمی و دلسوز در تلاش است تا با بکارگیری به روزترین امکانات و دانش عملی خدمات با کیفیت ارائه دهد.
در همین راستا و پیرو توافق صورت گرفته بین دکتر مجید مختاری موسس و مسئول فنی آزمایشگاه و آقای مازیارخویشوند مدیرکمیته هنرمندان و ورزشکاران جوانان آینده نگر طهران مقرر گردید ازین پس این مرکز نسبت به ارائه خدمات تشخیصی به جامعه گرانقدر هنرمندان کشور با این عزیزان تعامل داشته باشد.
درهمین راستا مقرر گردید افراد پیشکسوت وهنرمند با معرفی آقای مازیارخویشوند بصورت کاملا رایگان و دیگر عوامل هنر بصورت نیم بها از این امکانات استفاده نمایند.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *