دومین دوره جشنواره ملی قــاف؛ مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR) با تلاش دست‌اندرکاران حوزه مسئولیت اجتماعی و حضور بزرگان صنعت کشور برگزار می‌شود.

به گزارش اخبار ویژه، پیرو برگزاری نخستین دوره رویداد ملی «جشنواره ملی مسئولیت اجتماعی شرکتی» در دی‌ماه سال گذشته، دومین دوره این اجلاس با نام «جشنواره ملی قاف» و با حضور و مشارکت سازمان‌ها و نهادهای دولتی و عمومی، شرکت‌های تولیدی و خدماتی و متخصصین و کارشناسان حوزه مسئولیت اجتماعی برگزار خواهد گردید.
در این رویداد که اسفند ماه 1402 در مرکز همایش‌‌های بین‌المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌گردد، آخرین دستاوردهای علمی این عرصه توسط برای حاضرین ارائه گردیده و مسائل روز حوزه مسئولیت اجتماعی شرکتی در کشور مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.


از مهم‌ترین اهداف جشنواره می‌توان به مواردی هم‌چون «ترویج گفتمان مسئولیت اجتماعی در میان سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسات بخش خصوصی و دولتی»، «آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و عملی و تجارب موفق جهانی در حوزه CSR» و «آموزش، گفتمان‌سازی و هم‌افزایی در میان فعالین حوزه مسئولیت اجتماعی» اشاره نمود.


همچنین در بخش رقابتی این رویداد، مدیران کسب‌وکارهای برتر کشور در حوزه CSR، با نظر هیئت داوران جشنواره، برگزیده و با اهدای تندیس سیمرغ مسئولیت اجتماعی، از ایشان تجلیل و تکریم به عمل خواهد آمد.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت حضور در این گردهمایی، از طریق لینک زیر «برای ثبت‌نام اقدام نمایند.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *