پزشکیان دلسوز و مدافع مردم است و در زندگی شخصی هم بی آلایش و ساده زیست و شجاعت و صراحت کلام دارد و آنچه به مردم قول داده است را به انجام خواهد رساند

به گزارش اخبار ویژه، ایشان در حمایت از دولت دکتر مسعود پزشکیان با توجه به فشارهای رسانه‌ای نسبت به تصمیمات رئیس جمهور عنوان کرد: انتصابات رئیس جمهور بر اساس اصل مهم تجربه و پختگی و سوابق موثر اجرایی و مدیریتی بوده است و شخصیتهای توانمندی را دعوت به همکاری کرده است ودر گام نخست ساختار دولت را تقویت کرده است بدیهی است لایه اول انتصابات در چینش لایه های توانمند و متخصص بعدی رئیس جمهور را کمک خواهند کرد.

تحقق دولت وفاق ملی کار دشواری است لیکن دکتر پزشکیان که مورد عنایت و حمایت رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) است.و شخصیتهای موثر و جریانات سیاسی و قاطبه نخبگان کشور ایشان را قبول دارند برای ایجاد دولت وفاق ملی و برچیدن اختلافات سیاسی توانمند، محکم و جدی است. همچنین پزشکیان یک شخصیت ممتاز و با مرام و جوانمرد است ما با ایشان در مجلس همکار بودیم و نسبت به ایشان شناخت کافی داریم پزشکیان دلسوز و مدافع مردم است و در زندگی شخصی هم بی آلایش و ساده زیست است و شجاعت و صراحت کلام دارد و آنچه به مردم قول داده است را به انجام خواهد رساند.

ایشان نسبت به همه سیاسیون رسانه ها و….. درخواست دارم که اجازه بدهند دولت جدید با آرامش خاطر مدیران ارشد و کابینه را معرفی کند واز هرگونه سهم خواهی پرهیز کنند حق رئیس جمهور است که همکاران خود را ازبین شخصیتهای توانمند کشور ‌واز همه جناح‌ها و جریانات و به صلاحدید خود انتخاب کند.

روابط خارجی با حفظ مصالح نظام و انقلاب برنامه دارد و بسیاری بن بست های بین المللی را تعیین تکلیف می کند.رئیس جمهور نسبت به معیشت و بهداشت هم برنامه دارد و قطعا گشایش در زندگی و سفره مردم ایجاد می شود.

انتهای پیام/

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *