مراسم قرعه کشی و آغاز لیگ هندبال نوجوانان دختر و پسر با نام «لیگ آیندگان » برای نخستین بار در کشور برگزار شد.
به گزارش اخبار ویژه، رییس هیات هندبال خراسان رضوی با اعلام این خبر ازآغاز نخستین لیگ برتر هندبال نوجوانان پسر با نام «لیگ آیندگان»به میزبانی مشهد مقدس خبر داد و گفت:با برگزاری مراسم قرعه کشی این رقابت ها تیم نوجوانان پسر هیئت هندبال خراسان رضوی در گروه c مسابقات با تیم های فولاد مبارکه سپاهان و هیئت هندبال یزد و هیئت هندبال ایلام هم گروه شد.
وی افزود: لیگ آیندگان پسر در دومرحله و به صورت متمرکز و رفت و برگشت با حضور ۱۸ تیم برگزار می‌شود که ۸ تیم به مرحله بعد صعود می‌کنند و شيوه نامه و تاریخ مسابقات متعاقباً اعلام خواهد شد.
وی یادآور شد: همچنین مراسم قرعه کشی ۱۲ تیم در بخش دختران لیگ آیندگان برگزار شد و تیم نوجوانان دختر هیئت هندبال خراسان رضوی در گروه A مسابقات با تیم های فولاد مبارکه سپاهان و هیئت هندبال سنندج و شهدای رزکان البرز هم گروه شدند.
علیزاده از برگزاری چهارمین دوره المچیاد استعداد های برتر پسران هندبال کشور از 18 شعریور ماه به میزبانی مشهد مقدس خبر داد.
رییس هیات هندبال خراسان رضوی گفت: این رقابت ها در سالن شهید بهشتی و خانه هندبال استان با حضور 12 تیم برگزار می شود.
وی در باره حضور تیم های مشهدی در لیگ های استان گفت: در لیگ برتر پیکان سبزوار در بخش آقایان حضور دارد .همچنین در لیگ دسته اول کشور خراسان رضوی در بخش آقایان و بانوان نماینده خواهد داشت و در لیگ دسته سوم بانوان تیم داری خواهیم کرد.

مجید خروشی 

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *