به راستی که در طول تاریخ آنچه موجب جاودانگیِ اَبَر مردان عالم گردیده نه جنگاوری و زور بازویشان بوده و نه جاه و مقام و سُلطه جویی و قدرت طَلبیِشان _ آنچه که از یک مَرد اَبَر مَردی جاودانه میسازد هَمدردیِ با اهل دَرد و ستیز و پیکار با ظالم و نامَرد است .

به گزارش پایگاه خبری اخبارویژه – این روزها در عصر معاصرمان هم شاهد مردانی این چنینی هستیم که امروزشان را ما با قلم خود مینگاریم و یقیناً فردا روز موّرخین هم یاد و خاطرشان را قلم خواهند زد .

یکی از این بزرگمردان پهلوان و قهرمان خوب و با ادب و با اصالت سرزمین پاک آریائیمان سیّدافشین مباشر هست که این روزها بیشتر از میادین مسابقات در میدان کمک به هم نوعان خود از سایر هم قطارانش پیشی گرفته و در مصاحبات اخیرش در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت که بالاترین دغدغه ام رفع و رجوع مشکلات مردم سرزمینم هست ولاغیر .

در سال جاری نه تنها شاهد موفّقیّت های چشم گیر وِی در عرصه ورزش که به برترین های آن ( ثبت ۲ رکورد ملی و جهانی در کتاب رکورد داران جهان در اردیبهشت ماه و آبان ماه و اخذ سرتیفیکیتی از کمپانی اسمارت نکسوس انگلستان تحت عنوان قویترین مرد جهان ) اشاره مینمائیم بوده ایم بلکه شاهد کارهای خیّرانه یِ وِی نظیر ( راه اندازی کمپین نیکوکاری ای تحت عنوان دست خالق برای یاری خلق . به راه انداختن چالش های مختلفی با هدف آزاد سازی زندانیان جرایم نقدی و حمایت از کودکان کار و بچّه های بی سرپرست و بد سرپرست و زنان بی سرپرست و بد سرپرست و رهایی بَخشیِ گرفتاران دام اعتیاد و … . برگزاری جشن ها و مراسمات مختلف برای اقشار گوناگون آسیب دیده و بی بضاعت و دردمند جامعه و توزیع بسته های ارزاق و معیشتی و فراهم نمودن شرایط تحصیل کودکان بی سرپرست و … ) نیز بوده ایم .

همین امر موجب گردیده که ما اصحاب رسانه هم همچون شما مردم خوب سرزمینمان به خلق و خوی پهلوانانه یِ این بزرگمرد علاقه مند گردیم و فعّالیّت های وی را رصد و دنبال نمائیم & در راستای کارهای خیّرانه شان با خبر گشتیم که در روز جمعه ۱۲ آذر ماه بمناسبت افتتاحیه مرکز نیکوکاری ای تحت عنوان الهیه در استان تهران ( به ریاست جهان پهلوان دکتر سیّدافشین مباشر ) و همچنین روز جهانی اُتیسم و حمایت از معلولین ذهنی و اُتیسمی و سندرومی به اتّفّاق موسسه خیریه عطف مهر مانی با حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) جشن با شکوهی را برگزار خواهند نمود .

همچنین در خصوص اهداف ورزشی و مسابقات در پیش رویشان از ایشان سوال پرسیدیم و اعلام نمودند که انشاءلله به یاری خداوند و با تکیه بر دعای خیر مردم سرزمینم در دِی ماه برای ثبت رکورد ششم خود ( رکوردی بی سابقه در طول تاریخ کتاب گینس ) به لطف برادر عزیزم استاد هادی رضایی ( رئیس کمیته ثبت رکورد کشور ) اقدام خواهم نمود و بار دیگر قلب نازنین مردم عزیز میهنم را شاد خواهم کرد .

در پایان این پهلوان دوست داشتنی راز موفّقیّت خود را توکل به خداوند و یاری جستن از اهل بیت(ع) و احترام به والدین و بزرگترها عنوان داشت و در پاسخ این سوال که بالاترین لذّت از دید وِی چیست در ۱ جمله اظهار داشت که بالاترین لذّت خدمت به خلق ا… و بالاترین عزّت نوکری مردم هست وَلاغیر .

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *