۹۹/۱۰/۲۰
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب مشهد از پیاده سازی سامانه ” ستآب ” ( سامانه تلفني آب ) به منظور ارتقاء و پیشبرد خدمات رسانی دولت الکترونیک و ارائه کلیه خدمات شرکت آب و فاضلاب مشهد به صورت
غیر حضوری و از طریق تماس با شماره 122 خبر داد.
اقتصادکشور به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی مهندس حسین اسماعیلیان با اعلام این مطلب اظهار کرد: با پیاده سازی این سامانه که بر بستر سیستم هاي اطلاعات مکانی و يکپارچه سازی بانک هاي اطلاعاتي شرکت امکان ثبت درخواست های تمامي خدمات مشترکين و پيگيري خدمات را به صورت خودکار و بدون نياز به پاسخگویی اپراتور در کوتاه ترين زمان و با بیشترين سرعت عمل مقدور مي سازد؛ کلیه درخواست های مردمی در تمامی محدوده های خدماتی تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب مشهد اعم از اطلاع از وضعيت قطع موقتي برنامه ریزی شده ناشي از اجراي پروژه هاي اصلاح و توسعه شبکه، حوادث انشعاب و شبکه های آب و فاضلاب، واگذاری انشعاب آب و فاضلاب، خدمات پس از فروش، شکایات و پیشنهادات به صورت غیرحضوری و از طریق تماس با شماره تلفن 122 قابل پاسخگویی و پیگیری می باشد.
مدیرعامل آبفا مشهد در این باره افزود: همزمان با استقرار و راه اندازی سامانه “ستاب” با جانمایی 3 کلید در این سامانه در موضوعات قطع آب وحوادث آب و فاضلاب ، خدمات فروش و پس از فروش مشترکین و شکایات و پیشنهادات و پيگيري پاسخگوی تلفنی شهروندان بصورت هوشمند خواهد بود
هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!