۹۹/۱۰/۲۰
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب مشهد از پیاده سازی سامانه ” ستآب ” ( سامانه تلفني آب ) به منظور ارتقاء و پیشبرد خدمات رسانی دولت الکترونیک و ارائه کلیه خدمات شرکت آب و فاضلاب مشهد به صورت
غیر حضوری و از طریق تماس با شماره 122 خبر داد.
اقتصادکشور به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی مهندس حسین اسماعیلیان با اعلام این مطلب اظهار کرد: با پیاده سازی این سامانه که بر بستر سیستم هاي اطلاعات مکانی و يکپارچه سازی بانک هاي اطلاعاتي شرکت امکان ثبت درخواست های تمامي خدمات مشترکين و پيگيري خدمات را به صورت خودکار و بدون نياز به پاسخگویی اپراتور در کوتاه ترين زمان و با بیشترين سرعت عمل مقدور مي سازد؛ کلیه درخواست های مردمی در تمامی محدوده های خدماتی تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب مشهد اعم از اطلاع از وضعيت قطع موقتي برنامه ریزی شده ناشي از اجراي پروژه هاي اصلاح و توسعه شبکه، حوادث انشعاب و شبکه های آب و فاضلاب، واگذاری انشعاب آب و فاضلاب، خدمات پس از فروش، شکایات و پیشنهادات به صورت غیرحضوری و از طریق تماس با شماره تلفن 122 قابل پاسخگویی و پیگیری می باشد.
مدیرعامل آبفا مشهد در این باره افزود: همزمان با استقرار و راه اندازی سامانه “ستاب” با جانمایی 3 کلید در این سامانه در موضوعات قطع آب وحوادث آب و فاضلاب ، خدمات فروش و پس از فروش مشترکین و شکایات و پیشنهادات و پيگيري پاسخگوی تلفنی شهروندان بصورت هوشمند خواهد بود

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *