جانشین دبیرکل جنبش الدعوه الاسلامیه عراق ( شاخه شهید عزالدین سلیم) ، گزارش نماینده دبیرکل سازمان ملل متحد در امور عراق مبنی بر سالم بودن روند برگزاری انتخابات پارلمانی اخیر عراق را مورد انتقاد قرار دارد .

به گزارش پایگاه خبری اخبارویژه – در پاسخ به اظهارات نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور عراق خانم بلاسخارت که روز سه شنبه 23 دسامبر برابر با 2 آذر ماه سال جاری در اظهاراتی ادعا کرده است انتخاب پارلمانی اخیر عراق سالم و به دور از تقلب برگزار شده ، دکتر جواد فاهم العبودی ( حاج ابوصادق ) جانشین دبیرکل جنبش الدعوه الاسلامیه عراق شاخه شهید عزالدین سلیم ( حاج ابویاسین ) این گونه اظهارات را ظلم بزرگ و به دور از واقعیت دانست و سخنان این مقام بین المللی را مورد انتقاد قرار داد ، ایشان در ادامه با بیان دلایل و مستندات زیر افزود :

اولاً : اقدامات مجریان برگزاری انتخابات اخیر از ابتدای شروع رای گیری بسیار شبهه ناک و سؤال برانگیز رفتار کرده اند ، چرا که دستگاه های رای گیری الکترونیک را از کار انداخته و از رآی دهنگان خواسته اند مدارکی به غیر از مدارک ضروری و اعلام شده از قبل را جهت اخذ رای ارائه نمایند و نیز اثر انگشت برخی از افراد مسّن را در بسیاری از شعبه ها نگرفته اند . همچنین از ورود دستگاه های سیّار رای گیری به مراکز مربوطه جلوگیری کرده و بسیاری از رای دهنگان بدون انداختن رای خود به خانه بازگشتند .

دوم : باز بودن دَر صندوق های رای به مدت دوساعت پس از ساعت 18 همزمان با پایان عملیات رای گیری و باز بودن این صندوق ها تا ساعت 20 شب برای انجام تقلب های گسترده توسط مسئولین شعب .

سوم : وجود اثر انگشت های بسیار بر روی محل آغشته کردن انگشتان به جوهر ، که این مهم نشانه دیگری بر انجام تقلب و تخلفات گسترده است ؟!!!

چهارم : سرکار خانم بلاسخارت ! آیا اعلام شکست نمایندگان پیروز و پیروزی افراد شکست خورده در رقابت های انتخاباتی پس از شمارش آراء ( پنجاه درصد آرای ماخوذه ) از تعدادی از صندوق های رای دلیل آشکاری مبنی بر وجود تقلب های گسترده و مهندسی انتخابات نیست ؟!! آیا بهتر نیست به جای ارائه گزارش های غیر واقعی و نادرست ، دیوار های جلوی چشمانتان را کنار گذارده و با دیدن واقعیت ها و با دلایل اثبات شده و ارائه شده به کشف حقایق کمک کنید ، شما فردی مطمئن برای ارائه گزارش های صحیح و واقعی و به دور از سیاسی کاری به سازمان ملل متحد و افکار عمومی جهان هستید ، شما به دروغ و تهمت ادعاء کرده اید که اگر روند اعتراضات ادامه داشته باشد ، این کشور با بن بست سیاسی مواجه خواهد شد !! ، آری ! با گزارش های دروغ و خلاف واقع امثال شما بن بست سیاسی به وجود خواهد آمد .!!!

بنابراین با وجود تمامی دلایل و مدارک ارائه شده ، ما با تمام توان و قدرت خود خواستار بازگشت شفاف حقوق از دست رفته خود هستیم و ضرورت شمارش آرای دستی و تطابق آنها در تمامی صندوق های رای را به مقامات حکومتی گوشزد و تاکید می نماییم .

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *