رئیس اتاق بازرگانی اصفهان، تغییر نگاه مردم به سرمایه‌دار و کارآفرین به عنوان خدمتگزاران جامعه را از جمله رسالت‌های اتاق بازرگانی بیان کرد. به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، مسعود گلشیرازی در نوزدهمین جلسه هیات نمایندگان دوره نهم اتاق بازرگانی اصفهان اظهار داشت: در شرایطی که 85 درصد اقتصاد کشور دولتی است، ظرفیت محرومیت‌زدایی اجتماعی در بخش خصوصی کمتر از 10 درصد خواهد بود.
وی با اشاره به اهمیت مسؤولیت‌های اجتماعی عنوان کرد: ایجاد سازوکاری برای تخصیص بخشی از مالیات فعالان اقتصادی به حوزه‌هایی که رفاه اجتماعی را به دنبال دارد ضروری به نظر می‌رسد، هدفمند کردن بودجه مسؤولیت اجتماعی شرکت‌های دولتی و خصولتی سلامتی جامعه را در پی دارد.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان، تغییر نوع نگاه آحاد جامعه به سرمایه‌دار و کارآفرین را از جمله رسالت‌های اتاق بازرگانی اصفهان بیان کرد.
مجتبی ملا احمدی، فعال اقتصادی و نماینده بخش خصوصی در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از اقدامات اتاق دوره نهم در حوزه مسؤولیت اجتماعی گفت: این نوع اقدامات اتاق بازرگانی اصفهان در طول یکسال گذشته نگاه جامعه به فعالان اقتصادی را اصلاح کرده، این که مردم بدانند یک فعال اقتصادی مرفه بی درد نیست و نسبت به اتفاقات جامعه و وضعیت آن‌ها حساس و مسؤولیت‌پذیر است

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *