طی بیانیه مشترک نیروهای معارض بحرینی مطرح شد؛.

https://hawzahnews.com/xbD7v

بن‌سلمان بدون حمایت غرب جرأت اعدام شیعیان را نداشت

نیروهای معارض بحرینی طی بیانیه مشترک اعلام کردند: اگر حمایت غربی ها از این سیاست وحشیانه نبود بن سلمان جرات دست زدن به چنین جنایت فجیعی را نداشت.

به گزارش اخبارویژه و به نقل از  گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، در پی اقدام وحشیانه رژیم آل سعود و اعدام بیش از ۸۰ نفر از مسلمانان به اتهام واهی گروه ها و احزاب مختلف بحرینی طی بیانیه ای مشترک اعلام کردند دستی که مردم بحرین و یمن را به خاک و خون کشید همچنان خون بی گناهان را در سرزمین حرمین شریفین می ریزد.

متن بیاینه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

{ إِنَّ فِرْعَوْنَ عَلَا فِی ٱلْأَرْضِ وَ جَعَلَ أَهْلَهَا شِیَعًا یَسْتَضْعِفُ طَآئِفَةً مِّنْهُمْ یُذَبِّحُ أَبْنَآءَهُمْ وَیَسْتَحْیِۦ نِسَآءَهُمْ ۚ إِنَّهُۥ کَانَ مِنَ ٱلْمُفْسِدِینَ} القصص (۴)

جنایت هولناک و شنیع مقامات وحشی کشور حرمین شریفین که با خون سردی کامل علیه جمعی از مردم منطقه شرق و کشور حرمین شریفین انجام شد جنایتی است که با شدیدترین عبارات باید محکوم شود.

اگر حمایت غربی ها از این سیاست وحشیانه نبود بن سلمان جرات دست زدن به چنین جنایات فجیع را نداشت. دستی که مرتکب جنایت اعدام فرزندان الحرمین شد همان دستی است که خون بحرینی ها و یمنی ها را ریخت.

ما از غیورها و آزادگان جهان می خواهیم که این جنایت وحشیانه را به طور علنی محکوم کنند و از مردم غیور بحرینی می خواهیم که با برادران خود در سرزمین حرمین شریفین اعلام همبستگی کرده و تظاهرات کنند.

این خون های بی گناه که بدون هیچ دلیل موجهی ریخته شد، نابودی این خاندان و تمام خاندان ها و حکومت های منفور و طاغوت مستبد را تسریع می کند.

ما به خانواده شهدای ابرار تسلیت عرض نموده و با آنها همدردی می کنیم و از خداوند منان برای آنان صبر و شکیبایی و برای زندانیان آزادی و برای ستمگران نابودی مسئلت داریم.

این بیانیه مشترک از سوی احزاب و جریان های ذیل صادر شد؛

جمعیة العمل الإسلامی (أمل)

جریان الوفاء الإسلامی

جریان العمل الإسلامی

حرکة خلاص
___________
* جمعیت عمل اسلامی بحرین “امل ” *

تــابــعـونـا عـلـى الانـسـتقـرام (فارسى):

https://instagram.com/amal.society.fa?utm_medium=copy_link

كانال در تلگرام (فارسى)
https://t.me/amalsocietyfa

تــابــعـونـا عـلـى الانـسـتقـرام (عربي/Eng):
https://instagram.com/amal.society?utm_medium=copy_link

تــويــتــر (عربي):
https://twitter.com/amalsociety?s=21

تــويــتــر (EN):
https://twitter.com/amalsocietyeng?s=21

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *