دومین کنفرانس ملی پایدار ی کسب وکار در مرکز همایش های صدا و سیمای تهران برگزار میگردد: در ادامه سلسله نشست های تجاری هلدینگ ستاپ، دومین « کنفرانس ملی پایدار ی کسب وکار» با رویکرد «برندسازی هوشمندانه و وفاداری مشتری »در تاریخ یازدهم اسفند ماه و در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، سالن خواجه نصیر برگزار خواهد شد.
در این همایش که در امتداد رویداد سال گذشته، و با حضور برندهای شاخص کشور، مدیران بخش دولتی و خصوصی، کارشناسان و صاحبان بنگاه های تولیدی و خدماتی از سراسر کشور برگزارمیگردد، اساتید و متخصصین حوزه کسب وکار، جدیدترین دستاوردهای علمی و تجربیات به روز داخلی و بین المللی درحوزه پایداری کسب وکار را ارائه نموده و راهکارهای عملیاتی دستیابی به پایداری اقتصادی در بازارهای متلاطم امروزی را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.
ریاست این رویداد مهدی قدمی با اشاره به اهمیت این رویداد در توسعه کسب وکارها، از مهم ترین سرفصل های این رویدادبه «بررسی عوامل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی اثرگذار بر کسب وکارهای داخلی»، «آینده نگاری راهبردی و نقش آن دربرنامه ریزی بلندمدت و پایدار »، «برندسازی هوشمندانه و نقش آن در وفاداری مشتری»، «حاکمیت شرکتی و نقش آن درپایداری اقتصادی» و «مدیریت ریسک »اشاره نمود و همچنین افزود هدف از برگزاری این رویداد، مرور جدیدترین دستاوردهای علمی در حوزه پایداری کسب وکار و هم اندیشی و تبادل نظر در ابعاد مختلف این موضوع و معرفی و تجلیل ازمجموعه های سرآمد و توانمند در این حوزه خواهد بود.
علاقه مندان میتوانند جهت ثبت نام و حضور در این کنفرانس، از طریق لینک سایت زیر اقدام نمایند:
هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!