جنبش حامیان جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین در آستانه فرارسیدن سالروز مطالبه ملی برای برچیده شدن پایگاه نظامی آمریکا در این کشور، خواستار حضور گسترده بحرینی ها در این مناسبت شد.

به گزارش پایگاه خبری اخبارویژه و به نقل از ایرنا ، این جنبش امروز (سه شنبه) با صدور بیانیه‌ای اضافه کرد: از سال‌ها قبل توده‌های مردم تاثیرگذار بحرین اولین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال را به عنوان روز [ مطالبه ] ملی برای طرد پایگاه آمریکایی واقع شده در منطقه «الجفیر» بحرین انتخاب کردند و در سالگرد این روز ملی، جنبش حامیان جوانان انقلاب ۱۴ فوریه خواستار برچیدن پایگاه آمریکایی یاد شده است.

جنبش حامیان جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین، حفظ رژیم آل خلیفه که در بحرین به آمریکایی‌ها خدمت می‌کند و آموزش مزدوران اردنی، پاکستانی، سوری و یمنی برای سرکوب انقلاب شکوهمند ۱۴ فوریه سال ۲۰۱۱ و همچنین مرکز جاسوسی پیشرفته علیه جمهوری اسلامی ایران را از مهمترین وظایف و ماموریت‌های پایگاه نظامی آمریکا و ناوگان پنجم نیروی دریایی این کشور دانسته و آورده است: پس از عادی‌سازی روابط رژیم آل خلیفه با رژیم اشغالگر صهیونیستی، بحرین به لانه جاسوسی و پایگاهی پیشرفته برای رصد، شناسایی و جاسوسی علیه انقلاب اسلامی ایران و محور مقاومت که از یمن عزت‌مند تا فلسطین اشغالی امتداد دارد، تبدیل شده است.

جنبش حامیان جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین در بیانیه خود ضمن محکوم کردن انتصاب افسران و جاسوسان صهیونیست که در پایگاه آمریکایی الجفیر به نظام آل خلیفه خدمات امنیتی و نظامی ارائه می‌دهند، نسبت به ادامه روند خائنانه سازش با رژیم صهیونیستی و تبدیل کردن بحرین به عنوان پایگاه و لانه جاسوسی و سکوی پرتاب برای ضربه زدن به انقلاب مردمی بحرین و تهدید محور مقاومت و در راس آن جمهوری اسلامی ایران به رژیم آل خلیفه هشدار داد.

در ادامه این بیانیه آمده است که مشکل، امروز سلاح هسته‌ای ایران نیست بلکه موقعیت ژئوپلیتیکی ایران و مورد تهدید انقلابی قرار گرفتن امپریالیسم، صهیونیسم و ​​ارتجاع «عربی» از سوی این کشور و نیز ادامه مواضع آن در حمایت از آرمان فلسطین و حمایت از گروه‌های مقاومت فلسطینی، لبنانی، عراقی و یمنی و جنبش‌های آزادی‌بخش عربی و اسلامی و دیگر آزادگان جهان و امتناع از به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی و عادی‌سازی با آن است.

جنبش حامیان جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین وجود این پایگاه نظامی آمریکایی را لانه جاسوسی ایالات متحده و سدی بزرگ در مقابل ایجاد هرگونه تحول سیاسی ریشه‌ای به نفع مردم بحرین دانست و افزود: این حضور امنیتی و نظامی، حامی و پشتیبان کننده اصلی رژیم اشغالگر آل خلیفه جنایتکار که در آغوش استعمار انگلیس و آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی افتاده است، می‌باشد.

این جنبش انقلابی بحرین اضافه کرد: از اینرو، ما قویاً خواهان برچیده شدن پایگاه آمریکایی در منطقه الجفیر و همچنین ناوگان پنجم آمریکایی و خروج همه افسران و مستشاران امنیتی و نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی از بحرین هستیم.

جنبش حامیان جوانان انقلاب ۱۴ فوریه از توده‌های مردم بحرین خواست در روز مطالبه ملی برای برچیده شدن پایگاه نظامی آمریکایی در این کشور که توسط ائتلاف ۱۴ فوریه به منظور پاکسازی سرزمین بحرین از لوث حضور نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام شد، مواضع شجاعانه و عملی اتخاذ کنند.

بحرین از ۱۴ فوریه سال ۲۰۱۱ میلادی شاهد انقلاب مردمی علیه رژیم آل خلیفه است. مردم خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان هستند.

ناآرامی‌های بحرین تاکنون ده‌ها کشته و هزاران زخمی برجای گذاشته و رژیم آل خلیفه همچنین صدها بحرینی را نیز سلب تابعیت کرده است.

گروه‌های مدافع حقوق بشر بارها رژیم آل خلیفه را به خاطر سرکوب مخالفان محکوم کرده و خواستار اصلاحات در نظام سیاسی این کشور شده‌اند.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *