امروز سهامداران شرکت‌های گروه صنایع کاغذ پارس، مهندسی نصیر ماشین و حمل و نقل پتروشیمی در بورس و معامله‌گران شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه گیلان، صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز و صنایع غذایی مینو شرق در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.
به نقل از اخبارویژه ، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت 38هزار و 772واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 418هزار و 721واحد به کار خود پایان داد و بیش از 5میلیارد و 965میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 4هزار و 887میلیارد تومان در بیش از 561هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های گروه صنایع کاغذ پارس، مهندسی نصیر ماشین و حمل و نقل پتروشیمی بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سایپا شیشه، پارس خزر و سیمان خزر بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران با معامله 3میلیارد و 371میلیون ورقه به‌ارزش 6هزار و 884میلیارد تومان در 392هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 350واحد افت کرد و در ارتفاع 20هزار و 484 واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه گیلان، صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز و صنایع غذایی مینو شرق بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های تولید و صادرات ریشمک، کشت و صنعت دشت خرمدره و پالایش نفت شیراز بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *